tisdag 20 mars 2018

Tisdag

Jag sitter på Studio IT och låtsasjobbar. Jag är lite trött. Drömde att jag tog kokain. Det var en mardröm. Jag hatar knark och skulle aldrig ta något. Önskar att jag hade lite mer motivation till att göra något. Men allt blir platt fall. Jag skriver på boken men det blir inte så bra. Kanske inte ska vara så självkritisk utan bara skriva. Jag får avgöra i efterhand om det blir bra. Pappa har kommit ut med en ny bok som han gjorde på Type and Tell. Jag fotade omslaget till den. Jag har lite vaga självmordstankar men jag skulle inte göra något. Benny Fredriksson tog livet av sig. Jag vet inte hur han gjorde det men det var i Australien. Tragiskt. Jag är trött nästan alltid. Det är jobbigt. Tänker på min mamma som tog livet av sig. Det var snart 25 år sedan. Jag ljög om hur hon dog vet inte om jag skämdes. Men jag ljuger inte längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.