måndag 8 januari 2018

Sjuk

Jag sover större delen av dygnet. Måste försöka vända tillbaka dygnet. Jag är inte suicidal längre. Det var bara något tillfälligt att jag kände starkt att jag ville dö. Jag måste nog komma ut lite bland folk och inte vara så isolerad. Ska gå till Emma träfflokal och studio it. Har ofta ångest. Jag glömmer ibland bort att jag är psykiskt sjuk. Men då måste jag påminna mig om att jag har vanföreställningar. Det var inte länge sedan jag trodde att jag var bevakad av säpo och att FBI ville ha med sig i sitt team. Det tror jag inte längre, Men jag kan inte riktigt släppa det. Jag har ju aldrig varit kriminell så varför skulle jag vara bevakad.  It makes no sense.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.