måndag 23 oktober 2017

Nöjd

Jag hade gått ner 7 hekto den här veckan. Jag har inte följt programmet till punkt och pricka så jag får vara nöjd. Är ändå glad att jag gick med i Viktväktarna. Vet inte vilken gång i ordningen det är men nu är jag mer beslutsam. Jag får vara realistisk och ge viktnedgången tid. Det blir nog bra.

Jag sover mycket. Idag sov jag till ett. Måste skära ner på sömnen. Det kan inte vara bra att sova så mycket som jag gör. Jag drömmer konstigt också. Drömde att Katy Perry var en man.

Ska försöka komma igång och röra på mig också. Men det känns lite övermäktigt. Får börja med små promenader.

Är annars gladare och jag tror inte att jag kommer att bli sjuk. Jag har ju under de senaste åren insjuknat minst en gång om året. Hoppas jag klarar mig undan tvångsinläggning i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.