fredag 13 oktober 2017

Bevakad

Jag mår ganska bra nu. Har inga  vanföreställningar. Ibland får jag för mig att jag är bevakad. Men jag försöker tala förnuft med mig själv. Det är bara fantasier. Visst är man ju bevakad i viss mån ändå. Av psykvården t ex. De har koll på mig.  Jag måste gå på mötena och ta min injektion.  Det sitter ju kameror uppe överallt. också. Myndigheter har insyn i ens liv dessutom. Men det är ingen som satt upp kameror i lägenheten i alla fall. Så intressant är jag inte.

Idag är en sån där härlig höstdag. Luften är sval och krispig. Löven på träden har skiftat färg. Jag funderar på att gå en lång promenad. Solen skiner ju med.

Jag röker men jag försöker sluta. Det kostar 1700 att röka varje månad. Det är på tok för mycket pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.