måndag 25 september 2017

Läget

Mår mycket bättre nu. Jag har beställt kläder från Vackra kurviga kvinna shop. De borde komma om två dagar. Känns skönt att kunna klä sig fin. Jag vilar mycket på dagarna men har även kommit igång med träningen. Jag orkar bara 45 minuter på  bandet då jag går. Men man kanske kan plussa på efterhand. Jag ska även försöka sluta röka. Många projekt jag har på gång. Jag skulle även vilja börja arbetsträna för att sen kunna jobba kanske inte heltid men 75 % kanske. Jag ska prata med socialsekreteraren om det. Jag läser ibland gamla inlägg från då jag var sjuk. Jag liksom repeterar samma fraser om och om igen. Så är det även väldigt osammanhängande. Tur att jag inte är sjuk nu. När jag var hos sjuksyster för att ta min spruta kom han åt en liten artär så det sprutade blod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.