tisdag 29 augusti 2017

Fond

Fick 2000 kronor av en fond för psykiskt sjuka. Det var ju kul. Jag ska söka fler stipendier. Det är bra att det finns pengar och tillgå de som är mindre bemedlade. Pengarna betalas ut inom ett par veckor. Jag ska då gå och köpa en rakhyvel så att jag kan raka benen.

Det var en tjej här med sin kille och jag fotade dem i studion här på Studio IT. Det gick bra, jag fick en hel del bra bilder. Jag tycker att det är kul att fota. Ska göra det mera. Rösterna säger att jag är dålig på att fota och filma och att jag inte borde göra det men jag struntar i dem. Rebel, rebel.

Igår var jag hemma och läste hela Störst av allt av Malin Person Giolito. Den var helt okej inte jättebra men ok och lättläst. Det var tänkt att jag skulle gå på film och se Blow Up på Cinemateket men när jag kom dit var det slutsålt. Varför är det så mycket folk helt plötsligt på Cinematekets visningar? Tyckte mer om när det var mindre folk.

Mår ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.