onsdag 2 augusti 2017

Fin dag

Känner mig lite gladare och lyckligare. Jag var på Moderna Muséet idag. Det var utställning av Marie -Lousie Ekman. Det  var intressant och omfattande bild av folkhemmet i förfall. Jag åt sommarlunch i restaurangen och hade det bra. Jag promenerade från Slussen till muséet. Det var mycket turister. Undrar vad dom tycker om Stockholm egentligen. Tror att dem tycker att det är en vacker stad.

Jag är uppvuxen i Stockholm. Jag bodde i Upplands Väsby fram till jag var 14 år. Då flyttade jag till Södermalm och bodde i samma lägenhet fram till 2013 med avbrott för tiden i New York när jag var 20-21 år. Nu bor jag i en förort i en etta och trivs bra. Jag är hemma hos min pappa ganska mycket ändå men då bråkar han med mig för att jag skräpar ned så jag håller mig hemma.

Har ni något radioprogram att rekommendera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.