söndag 23 juli 2017

Utled

Jag är så trött och utled på tillvaron. Jag är för lite sysselsatt. Borde göra mer men jag orkar inte. Jag har hamnat i en ond cirkel tror jag. Sover mer och gör allt mindre. Ska sätta igång med något projekt vore nog bra. Sen längtar jag jätte mycket efter en egen familj. Men det känns som det är kört. Min pappa är min närmaste anhörig men han kommer ju trilla av pinn nån gång och då står jag där ensam. Eller jag kanske själv trillar av pinn förresten. för min hälsa är inte den bästa. Jag har ju övervikten som är det största orosmolnet men ut över det har jag ju från och till självmordstankar. Men jag ska inte ta livet av mig. Det är ett som är säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.