torsdag 20 juli 2017

Sväng

Igår var jag ute en sväng på krogen. Det var trevligt att komma ut lite bland folk. Jag sitter för mycket inne och borde gå ut mer. Det är ju så fint väder nu också.

Jag mår bra nu. Känner mig normal. Varken deprimerad eller psykotisk. Jag såg en film igår- Jordgubbslandet. Den var helt okej. Handlade om polacker som kom till Sverige för att plocka jordgubbar. Så var det en kärlekshistoria mellan en polsk jordgubbsplockare och en svensk tjej.
Den kunde möjligtvis varit lite mer dramatiserad. Men den dög. Jag ska börja med ett fotoprojekt och fota folk i studio. Ska annonsera efter folk på Facebook. Måste komma igång och motionera mer också. Jag rör på mig för lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.