fredag 12 maj 2017

Sjunga

Var på sångkursen idag. Det gick bra. Jag ska försöka mig på att skriva en egen låt. Läraren sa att jag hade känsla för melodier så jag ska nog försöka knåpa ihop något. Jag kommer självklart att länka till låten här i bloggen om jag kommer så långt. Den lär ju inte bli en hit precis. Men det är kul att vara kreativ. Resultatet är inte det viktiga.

Jag mår bättre nu på det stora hela. Jag tar inte mig själv på så blodigt allvar. Det är det ju ingen annan som gör heller, Jag får storhetsvansinne och tror att jag ä utvald av en högre makt,  Men det är jag inte. Jag är bara en vanlig människa. Kanske vanlig är fel ord men jag är inte någon av världshistoriens största genier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.