lördag 13 maj 2017

Ett jobb

Jag skulle vilja ha ett jobb men jag vet inte om jag klarar av att sköta ett i dagsläget. Jag vet heller inte vad jag skulle vilja jobba med. Något relativt okomplicerat. Där det inte ställs så ofantligt höga krav till en början. Jag mår inte bra av att vara sysslolös heller. Jag känner att jag säckar ihop av att inte ha något att göra. Jag har ju min sysselsättning men det är egentligen för lite att göra. Jag borde klara av att sköta ett lättare arbete men då vet jag inte om jag klarar av att vara hel och ren. Jag har ju på grund av sjukdom haft lite problem att sköta min hygien tidigare. Folk har klagat på att jag luktar. ag vill ju inte känna att jag förpestar tillvaron för andra,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.