torsdag 4 maj 2017

Jävla rök

Är så otroligt röksugen. Har hållit upp med rökningen nu i fyra dagar. Jag skulle kunna hugga av min högra fot för en cigarett känns det som. Men jag ska inte ge vika för begäret. Jag var storrökare och ska aldrig bli det igen. Jag känner mig lite fräschare sen stoppet.

Det har inte hänt så mycket annars. Jag skulle vilja träna mer men jag har så dålig kondis. Har ni något tips för träning till en person som väger 150 kg.  Det ska inte vara någon träning med koordinations förmåga. Typ promenader är det enda jag fixar just nu. Ingen som har lust att svänga ihop en spotify lista till det. Jag lyssnar på det mesta. Annat tips mottages tacksamt.

Jag ältar och jämför mig så mycket med andra som är mycket mer lyckade än vad jag är. Det är jobbigt och man vet ju heller inte vad de här lyckade människorna bär på eller går igenom. Det är meningslöst att jämföra,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.