söndag 12 mars 2017

Spam

Varit hos pappa och kollade på Melodifestivalen. Det var kul. Jag tycker att rätt låt vann. Helt klart.


Annars saknar jag folk att umgås med och hitta på saker med. Kanske borde gå med i någon förening. Jag gör ofta saker på egen hand och det är inte så kul.

På Facebook får jag vän förfrågningar av en massa gubbar och killar som jag inte vet vilka de är. Det är förmodligen bara spam. Inget att bry sig om med andra ord. Jag har sett på Dr Phil om tanter som blir lurade på pengar på datingsajter. Jag har inga pengar att lura av men det vet ju inte dom.

Vi hade möte om min film jag ska göra i april och det gick bra. De frågade lite hur jag hade tänkt att filmen skulle bli och jag försökte svara så gott det gick. Jag drabbas ju av lite tvivel till och från. Men jag ska göra filmen ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.