onsdag 18 januari 2017

Nyttiga liv

Jag har börjat mitt nyttiga liv. Aptiten har minskat oerhört. Jag gjorde kycklingbröst med stekt zucchini och bönor ärter och lite tomat. Min pappa bjöd mig på lunch och då tog jag schnitzel med fries. Men jag åt inga fries. Jag känner mig lättare till kropp och sinnes. Jag har möte hos dietist om snart en månad. Då har jag som mål att komma ner till 150. Jag tror att jag klarar det. Min absoluta drömvikt är 75 kilo, När jag vägde 75 kilo mådde jag mycket bättre än vad gör nu. Jag har ingen förföljelse mani längre. Ångesten har minskat.

2 kommentarer:

  1. Tänk på att du kan be om att ta bort pommesen och byta mot sallad istället! Tallriksmodellen låter supervettig för oss som tycker om att äta. Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Ja det har du rätt i det kan man göra.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.