söndag 9 oktober 2016

Kram

Sov dåligt i natt, Somnade inte förrns vid 3 på natten ungefär. Så gick jag upp och skrev manus. Åt lite gröt. Jag ska vara hemma mer. Har handlat mycket mat på Lidl. Köpte en ny mopp som man fäster på städskaftet. Det gamla var utslitet. Jag är lite deppig nu för jag såg the Swedish Theory of love. Det är en dokumentär som handlar om att i vår strävan att vara självständiga individer. Att man ska klara sig själv och vara sin egen lyckas smed. Det var bilder på när dom rensade ut ur en självmordslägenhet och på när killar runkade för att donera sperma och tjejer som inseminerade detta. Samtidigt visade de på att gemenskapen var så mycket bättre i Afrika. Men det kan ju inte vara helt sant det måste ju finnas ensamma människor i Afrika också. Jag blev lite deppad för det var bara en så krass världsbild genom
hela dokumentären. Jag ska göra en riktig recension på Beas teater och filmblogg sen lite senare.

Har lagat mat. Åt lite för mycket men jag ska sluta äta ute så mycket och ro om hemmet lite mer.

Jag var på det iranska performancet men det var inte så jättebra tycker jag. Det var segt och lite tradigt men jag slänger nog ihop en recension lite senare.

Ska lägga mig tidigt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.