tisdag 11 oktober 2016

Inte en spänn på en vecka

Var hemma nästan hela dagen igår förutom på kvällen då jag jag gick till det obevakade gymmet och tränade. Det är en jäkla procedur att komma in. Jag tror man blippar kortet 3-4 ggr och använder fingeravtryck som id. Det står att det är kameraövervakat också. Ja då får dom se en tjockis som tränar om det är någon som lägger märke till det. Jag blev helt slut efter att ha gått snabbt i 20 minuter. Hade 143 i hjärtslag per minut. Men det är fräscht och rent på gymmet och jag ska bekanta mig med styrkemaskinerna. Jag såg en träningsvideo hur man tränar med hantlar. Fan vilken vältränad kille som visade det men han var bra på att visa på ett enkelt sätt. Jag brukar inte tända på nån speciell kroppstyp men när jag ser tillbaka på min ragghistorik så är killarna ganska smala en del magra. Sällan tjocka det har inte blivit så. Jag tycker inte att tjocka killar är oattraktiva men jag har bara haft sex med någon mullig nån gång och med ölmage. Jag skulle inte ha nåt emot att dejta nån som också är tjock. Men det har inte blivit sexstämning mellan mig och en annan tjock. Det kanske beror på att vi inte är kompatibla. Det blir helt inte möjligt med sex när det är för mycket fett i vägen.

Det var mysigt att vara hemma. Jag gick ner och tvättade överdraget till madrassen. Sen lagade jag mat. Pasta med köttfärssås. Boendestödjaren kom. Det var en vikarie. Jag har inte fått någon fast boendestödjare än. .Sen rensade vi bordet. Eller jag rensade bordet och boendestödjaren tittade på. Jag pratade liksom babblade på och hon lyssnade väl med halva örat. Hennes telefon pep och ringde en gång och hon tog samtalet. Men det var trevligt att ha henne här.

Jag har en utmaning denna vecka. Att inte göra av med en krona på en vecka. Jag har mat och så, Så jag klarar mig. Men jag handlar så mycket småsaker på Seven eleven och pressbyrån. Typ en kaffe och en dricka här och där. Det blir ju mycket i det långa loppet. Dessutom äter jag mycket ute. Men den här veckan när jag inte sa göra av med en krona ska få mig att tänka annorlunda kring pengar. Jag ska rapportera hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.