torsdag 20 oktober 2016

Detaljer

Lade mig till sängs klockan nio igår kväll. Det bästa med att bo där jag bor är att det är så lugnt och tyst och att man har nära till sjön. Där brukar jag gå ofta. Trivs bäst att promenera själv. Boendestödjarna brukar gå ut med mig men då måste man vara trevlig och prata. Inte alltid man orkar det.

Jag gick upp tidigt och tränade på gymmet sen var jag hos gynekologen. Jag har kvar cystan men den är tydligen ofarlig. Annars såg det tydligen fint ut därnere. Så det var ju bra. Jag har en hormonrubbning med för mycket testosteron. Det är därför jag har hårväxt i ansiktet. Men jag försöker hålla efter med att raka bort håret. Egentligen ska man väl vaxa. Men jag rakar mig. Så nu har ni fått lite intima detaljer om mig.

Tänderna är snyggare och jag borstar så ofta jag kommer åt. Jag mår bra av att ta hand om mig själv.

Nu är det bröllop på lördag och jag laddar upp som fan inför det. Är jätteglad för Lindas skull att hon fick en familj,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.