fredag 21 oktober 2016

Balans

Jag har blivit vän med sömnapparaten. Jag sover med den. Jag botade min förkylning med Kan jang. Jag fick hårfärg i ögat. Så det har blivit lite inlammerat. Försökte badda det med ljummet vatten och det blev lite bättre. Tror inte jag behöver uppsöka sjukhus. Skomakarens barn har trasiga skor. 

Jag har möte med läkare idag vid lunchtid. Ska ladda upp inför det. Gå långa promenader. Vägde 163 kg imorse.Tror att nyckeln till min viktnedgång är helt enkelt att jag slutar äta snabbmat. Kör på slowfood taktiken. 

Men jag kan bli så hungrig att jag känner att jag vill ta livet av mig. Mina lungor håller fortfarande på att återhämta sig från rökning i 21 års tid. Jag körde cold turkey metoden och det funkade. Men jag kan inte ta ett bloss för då är jag fast igen. Jag kan gå förbi folk som röker utan att bli sugen. Svagheten är när jag blir full. Får ta det lugnt på lördag. 

Annars är allt bra. Tänkte läsa tidningen i lugn och ro, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.