lördag 24 september 2016

Långsamt

Jag skrev lite igår med betoning på lite. Tror romanen kommer bli klar 2020 om jag fortsätter i den här långsamma takten. Jag vet inte vem som kommer vilja läsa den. Kanske folk som också haft det svårt i livet. Eller folk som är nyfikna på psykisk sjukdom. Jag blir glad om en läser. Vem det nu än är.

Jag var hemma igår och försökte kolla på tv men det var bara dåliga program som gick. Idol, fan vilken dålig musik. Kackiga covers på skitlåtar. Fattar inte att det kan vara så populärt. Jag ska gå på film idag. Se Mannen från Le Havre bland annat.

2 kommentarer:

  1. Notis förlag har en underutgivning som heter "Epos". Kostar visserligen 15000kr att köpa deras "paket" men man verkar ändå få en del för pengarna. Ville jag själv skriva&ge ut skulle jag nog överväga dem.
    http://www.notisforlag.se/sv-SE/epos-17125574
    /Daniel

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.