lördag 10 september 2016

Kameliadamen

Igår på läkarmötet frågade läkaren om min bakgrund. Om jag varit mobbad i skolan och om jag hade inlärningssvårigheter. Jag blev lite mobbad i skolan men inte värre än någon annan och jag tyckte det gick ganska lätt i skolan förutom i matte där jag var svag. Läkaren frågade vidare om jag hade några vänner och det hade jag väl även om jag anser att vänskap är svårt för mig. Nu på sista tiden är det aldrig nån som ringer och frågar hur jag mår.  Det kanske låter som jag är lite bitter men då får jag väl vara det då. Läkaren propsade också på att jag skulle göra en gastric bypass men jag vet inte om det blir så bra om just jag gör en sådan eftersom jag är psykiskt sjuk. Så jag sa ifrån.

Igår lade jag mig tidigt. På gatan  träffade på några bekanta som skulle gå till ett galleri. Det gick bara skitprogram på tv. Jag ska gå och se Kameliadamen idag med Greta Garbo. Jag ska försöka äta nyttigt också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.