torsdag 18 augusti 2016

Skulder

Kunde inte sova i natt jag vände och vred mig och tillslut somnade jag vid 03 eller nåt. Jag såg en mycket bra film igår. Medan vi drömde en tysk film av Andreas Dresen. Han var där och pratade efter filmen också. Det var intressant. Filmen handlar om ett gäng killar som snattar, snor bilar och startar technoklubb i Leipzig i början av nittiotalet. Den kan jag rekommendera.

Jag var oerhört seg idag åkte till Kulturhuset. Tror att jag blev sänkt av det dåliga vädret också. Jag käkade kinamat och åkte hem sen och lade mig. Jag ska börja laga mer mat sluta äta transfett utan få i mig de nyttiga fetterna istället. Ekonomin är bättre nu än för ett par års sedan då jag tog en massa lån och skuldsatte mig. Jag har fått skuldsanering och kommer bli skuldfri om fem år. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.