måndag 15 augusti 2016

Jätte

Jag mår bättre idag. Jag tog sprutan med cisordinol lite senare än vanligt för att jag helt enkelt glömde det förra veckan. Jag ska komma ihåg att inte spegla mig så ofta. Jag tycker inte så mycket om mitt eget utseende. Jo ibland tycker jag att jag ser okej ut. Men jag är ju så stor. Det är inget kul att vara en jätte kan jag tala om.


Jag är ofta uttråkad och led på livet. Jag tycker sällan något är roligt. Klart att jag uppskattar små ögonblick. Men jag tycker mest att jag väntar på något. Bättre tider!



1 kommentar:

  1. Jag tror alla går och väntar på något som vi önskar ska hända i så att livet blir "bra" för jämnan. Men det blir det aldrig. Det går upp och ner. Det gäller att njuta av det små lyckostunderna när de kommer. Det är de som är lyckan!! Det är inte helt lätt dock.. :) Kram Bea! /J

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.