tisdag 23 augusti 2016

Boendestödjare

Boendestödjaren ska komma imorgon. Jag tycker att det är lite jobbigt med boendestödjarna just nu. Det är olika vikarier som kommer och jag vet inte vilka det är. Det är inte så att de är otrevliga eller så. För de är de inte. Men det är det att jag inte vill släppa in nån i mitt hem. Jag tycker att det är jobbigt. Jag skulle inte vilja jobba som boendestödjare. Det verkar inte vara så kul. Jag kan förstå att de slänger sig med en hurtig attityd för att palla med jobbet.

Annars så mår jag sådär just nu. Jag såg en bra film igår iallafall. Old Joy en amerikansk independentfilm. Jag vill hålla på mer med foto och film men jag har så dåligt självförtroende och det bromsar mig.

1 kommentar:

  1. Kan förstå det där med boendestödjarna. Bättre att ha en och samma såklart som man lär känna. När det gäller okända människor försöker jag tänka att ett leende ofta ger ett leende tillbaka och en långsam mjuk röst brukar ge ett mjukt bemötande från den jag pratar med. Inte alltid förstås, men tillräckligt ofta. /Daniel

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.